نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی بابیان اینکه دولت حمایت خوبی از بیماری‌های خاص و به‌ویژه سرطانی ندارد، اظهار کرد: تأمین هزینه‌های درمانی سرطان برای خانواده‌های بی‌بضاعت سنگین است، آنان نمی‌دانند برای خرج داروها به چه کسی روی‌آورند.
کد خبر: ۵۵۷۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 27 January 2018

حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته بجنورد که در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری برای مستندسازان جوان انقلاب که ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی را بر عهده‌دارند، اظهار کرد: ضرورت دارد جوانان در مستندسازی انقلابی بی اندیشند و روحیه انقلابی را اعمال کنند.

حجت‌الاسلام یعقوبی افزود: هنر بهترین ابزار برای ثبت پیام‌های انقلاب است و از همین رو مستندسازان تحلیل خردورزانه را به کار بگیرند.

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی دستاورد ملت ایران و یادگار امام خمینی (ره) است، تصریح کرد: ورود امام راحل در تاریخ ۱۲ بهمن‌ماه سال ۵۷ با فرار دشمنان اسلام همراه شد، به‌طوری‌که عزت رحمت و قدرت آمد و ذلت، قساوت و زبونی رفت.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در ادامه به رزمایش اخیر محمد رسول‌الله توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: این رزمایش اقتدار ایران اسلامی را به دنیا نشان داد و به مستکبران فهماند رزمندگان این کشور در هوا، دریا و زمین آماده دفاع از وطن خود هستند و حاضرند جان خود را فدای ایران کنند.

حجت‌الاسلام یعقوبی همچنین بابیان اینکه نقشه‌های دشمنان ایران همیشه بی‌نتیجه می‌ماند، افزود: دسیسه واژگونی هواپیما و ترور امام خمینی (ره) همانند عقده‌ای بر دل دشمنان ماند چراکه امام راحل در تمام طول عمر برای تبلیغ دین اسلام تلاش می‌کرد و در لحظات حساس خداوند به یاری وی شتافت و انقلاب اسلامی پیروز شد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با گلایه از اجرای ضعیف طرح سلامت در خراسان شمالی گفت: متأسفانه علی‌رغم اجرای این طرح بیماران برای تأمین هزینه‌های درمانی خود با مشکل روبرو هستند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی بابیان اینکه دولت حمایت خوبی از بیماری‌های خاص و به‌ویژه سرطانی ندارد، اظهار کرد: تأمین هزینه‌های درمانی سرطان برای خانواده‌های بی‌بضاعت سنگین است، آنان نمی‌دانند برای خرج داروها به چه کسی روی‌آورند.

حجت‌الاسلام یعقوبی افزود: مسئولان خود را جای این افراد بی‌بضاعت بگذارند، واقعاً تأمین هزینه‌های درمانی کمرشکن است.

وی با اشاره به دو هزار و ۸۰۹ پرونده بیماران سرطان در خراسان شمالی، گفت: طبق آمار بیشترین ابتلا به سرطان مری مربوط به این استان است و اکثر هزینه‌های درمانی این بیماری دردناک به ۵۰ الی ۷۰ میلیون تومان می‌رسد.

خطیب نماز جمعه بجنورد بیان کرد: نباید از بهبود بیماری ناامید شد ازاین‌رو مردم برای کمک به بیماران سرطانی از انجمن‌های خیریه حمایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار